اعدام برای معترضان، تداوم ایستادگی علیه جنایت و سرکوب
شنبه 27 Juni ساعت 12:30 Ernst-August-Platz
در آستانه نهایی شدن سند تفاهمنامه بین حکومت ایران و آمریکا, جامعه ما با زخم عمیق کشتار دی ماه همچنان شاهد احکام پی در پی اعدام از بیدادگاههای نظام ولایی و اجرای آن و نادیده گرفتن حقوق بشر هستیم. خانوادههای دادخواه و فعالین سیاسی همچنان تحت فشار تهدید و پیگرد قرار داشته و دارند. دهها دانشجو، ستارهدار و از دانشگاه اخراج شدهاند. دانشآموزان همچنان برای رسیدن به مطالباتشان مبارزه میکنند. معیشت مردم هر دم در حال سقوط است و گرانی و تورم بلای جان مردمان مزدبگیری شده که دستمزد ماهانهشان کفاف مخارج نیمی از ماه را هم تامین نمیکند. با امضای تفاهمنامه و لغو تدریجی تحریمها حربه رژیم در استفاده از شرایط جنگی و محاصره و تحریم رنگ میبازد و احتمالا بستر بهتری برای مردمان جان به لب رسیده و عاصی که زندگی و معیشت و زیستبومشان بشدت صدمه دیده فراهم میشود. سرکوب و بازداشتهای گسترده و بلاتکلیفی هزاران بازداشتی دی ماه و اعترافات اجباری، اعدام و ناپدیدسازی، وحشت نظام جمهوری اسلامی در وضعیت فعلی را جلوهگر میسازد. مقاومت و مبارزه زندانیان سياسی و تداوم سهشنبههای اعتراضی "نه به اعدام " آینه جامعهای است ولو در ابعاد نه چندان بزرگ، علیه اعدام و شکنجه و برای کرامت انسانی همچنان ایستاده و پیکار میکند.
زندانی سیاسی آزاد باید گردد. اعدام ملغی باید گردد.
زن*، زندگی، آزادی سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی ایران
زنده باد آزادی و برابری
کانون کنشگران دموکرات و سوسیالیست هانوفر