‍‍‍‍دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۸۷ - ۲۱ ژوئيه ۲۰۰۸

تکذیب خبر

متین راسخ، پازپرس پرونده هاشمی و هدایت، اتهام ارتباط با گروهای خارج از کشور را تکذیب کرد

 

خبرنامه امیرکبیر: پس از مراجعه مکرر خانواده های محمد هاشمی و بهاره هدایت، دو عضو بازداشت شده دفتر تحکیم وحدت، به دادگاه انقلاب جهت اطلاع از وضعیت فرزندان خود، آن ها روز گذشته موفق شدند با متین راسخ، رئیس شعبه یکم بازپرسی دادگاه انقلاب، ملاقات کنند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر در دیداری که هر یک از خانواده ها به صورت جداگانه با بازپرس پرونده این دو عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم داشتند، وی اتهام این دو فعال دانشجویی را «اقدام علیه امنیت ملی» ذکر کرد و اتهامی که پیش از این توسط خبرگزاری ایرنا و ایسنا علیه آن ها مطرح شده بود را تکذیب کرد.

قاضی متین راسخ همچنین به خانواده ها گفت که محمد هاشمی و بهاره هدایت در زمان ابلاغ قرار بازداشت ضمن اعتراض به قرار صادره از امضای آن امتناع کرده اند که اعتراض آن ها به قرار صادره در حال رسیدگی است. وی با ابراز نارضایتی از این مسئله تاکید کرد که اعتراض به قرار بازداشت و عدم امضای آن در نهایت به ضرر آن ها تمام خواهد شد..

خبرنامه امیرکبیر پیش از این و یک روز پس از تفهیم اتهام این دو عضو شورای مرکزی اتهام آن ها را «اقدام علیه امنیت ملی» ذکر کرد و خبر منتشر شده توسط ایرنا و ایسنا را تکذیب کرد.