چهارشنبه ۱۰ تير ١٣٨٣ – ۳۰ ژوئن ٢٠٠۴

 

از پاي نخواهم نشست

نجمه اميدپرور

 

از آنجايي كه ملالگران رژيم را تاب و تحمل اعتراض هاي آرام هم نيست و به اين نكته پي برده اند كه بازداشت ها،دستگيري ها و سلول هاي انفرادي ديگر تاثيري ندارد،اين بار دست به حربه اي جديد زده اند و از راه ديگري وارد شده اند.

 زماني كه بازجويان در اداره ي اطلاعات پايداري ام را مشاهده نمودند و دريافتند كه دست از عمل بر نمي دارم و در راهم مصمم هستم از طريق ديگري وارد شدند تا از اين طريق به خيال باطل خودشان ضربه اي وارد كنند،اما زهي خيال باطل. چون هيچ آزادي خواهي به خواست اينان،جان بر سر راه آزادي ننهاده است كه با خواست آنان خاموش شود.

مدت يك ماه هست كه توسط افراد ناشناس تحت تعقيب قرار گرفته ام.اينان با گمان خام خويش  در وهله ي نخست سعي در ايجاد رعب و وحشت در من داشتند و در وهله دوم در پي آن بودند تا انگي را به من بچسبانند و از طريق آن وارد عمل شوند.ولي اين حربه  راه به جايي نبرد و تير رها شده از كمان خشونت و سركوب بر سنگ نشست.

مدت كوتاهي است رومي را به نام" به ياد شهاداي18تير" در چت روم ياهو راه انداخته ام اما از آنجايي كه هر حركت آزادي خواهان باعث وحشت رژيم مي شود،هر شب به طريقي در صدد به هم ريختن اين روم برآمده اند. اين اتاق گفت و گو شمارقابل توجهي  از جوانان آزادي خواه را در خود جمع مي نمايد و بحث هاي گوناگوني در آن مطرح مي شود.

قصابان اما بر سر گذرگاه قامت برافراشته اند و بر عادت هميشگي خويش وفادارند. اينان باري ديگر با تهديدهايي از طريق چت و تلفن سعي در آن دارند تا مرا از اين طريق از حركت بازدارند اما اين تيرها به هدف نخواهد نشست. در آخرين حربه،عاملان سركوب با كنترل ايميل ها وارد عمل شده اند.دستگاه امنيتي رژيم با احضار مسئول شركت اينترنتي كه در آن مشغول به كار بودم،هشدارهاي خود را بر او روانه نمودند.هشدارهايي كه مسئول شركت را وادار به اخراج من كرد.      

اين رژيم مطمئن باشد نه تنها با اين اعمالش نمي تواند اين سيل در حال خروشان را از حركت بازدارد بلكه هر بار با هر قدم آنها، پايداري و مقاومت آزادي خواهان افزون تر خواهد شد.

از روزي كه گام در اين راه نهادم،خود را براي پرداخت هزينه هايي بس سنگين تر از آنچه كه امروز به سرم آمده است،آماده نمودم. و امروز با ايماني چند برابر،در راه آزادي خواهي و دموكراسي طلبي،گام برخواهم داشت.

 

 به اميد آزادي ايران

نجمه اميدپرور

عضو شوراي عمومي جبهه متحد دانشجويي  و انجمن زنان تارا

http://www.teribon.blogspot.com

                                                                              

زنده باد آزادي

                                                                           برقرار باد دموكراسي

 گسسته باد زنجير استبداد